Sunday, February 22, 2009

UPSI - PANDANG PERTAMA

Sekitar awal tahun 2009 kunjungan pertama pelajar UPSI seramai 60 orang telah hadir mendengar taklimat mengenai peluang yang ada bersama SPClub. Dipimpin oleh En. Syamsul dan Ghafar akhir kunjungi yang tidak dijangka sebegitu ramai menyebabkan tempat duduk tidak mencukupi.
Mendengar taklimat yang disampaikan oleh CEO spclub En. Adnan Ismail dengan kusyuk sekali..sesekali kedengaran juga suara suara nakal dari belakang mengusik suasana..menceriakan sessi yang penuh serba ringkas.


Muka muka glamor..tak dapat masuk TV pun tak apa asalkan dapat masuk dalam blog pun jadi laaa..apa pun muka muka bakal jutawan muda ini akan tetap bersinar jika terus digilap bakat masing masing...kalau anda terlihat wajah anda sendiri di kaca skrin, saya nasihatkan lihat depan belakang atas bawah dahulu baru lah snyum ....dikhuatiri..syok seorang diri..


Maklumlah ..Syarikat baru bermula..masih banyak kekurang..walaubagaimana pun..kami di pengurusan spclub akan memastikan yang duduk melunjur dan besila akan menikmati kejayaan jika terus kekal bersama SPClub suatu hari nanti...kerana anda terlalu HEBAT !!! .Istiqamah..