Tuesday, August 5, 2008

MENGAPA SHARING POOL HANYA 8 POINT ???

Jawapan mudah

1) Aktiviti berbelanja tidak aktif - Ramai yang masih belum mahir bagaimana menggunakan Spoint yang ada untuk dibelanjakan .Ambil masa untuk belajar

2) Terdapat segelintir ahli yang masih belum mendapat pandu arah yang betul tentang bisnes ini & Upline juga kurang maklumat. Sila hubungi spc kl 03-92008449 untuk mendapatkan maklumat yang tepat dan panduan perniagaan. Bantuan kecemasan akan diberikan.

3) Terdapat juga ahli yang pasif tidak menaja, semata mata menunggu tamat 534ep sedangkan membina rangkaian adalah satu kemestian dan memberikan keuntungan yang besar & lumayan ! . Kebiasaannya kelompok ini tidak mempunyai Spoint yang banyak & tidak berminat untuk ber'shopping '. Aktiviti berbelanja tergendala.

4) Setiap produk atau servis yang dijual atau ditawarkan oleh penjual /rakaniaga (merchants) menyumbang 5% ke sharing pool. Aktiviti berbelanja kurang, jualan kurang akhir sekali point sharing pool turut mengecil. Anda yang menentukannya , Sp club hanya membantu dan mengurus sahaja !!!

Banyak lagi sebab & kemungkinan..cukup hanya yang perlu untuk pengetahuan anda.

SEMOGA BERJAYA ..SP CLUB WORLD...

Klik "RECEIVED " jika sudah terima barang !


Apa yang anda perlu lakukan setelah menerima barang yang dipesan KAEDAH KLIK BUY ?


Setelah anda menerima surat pengambilan barang di kaunter seperti contoh resit di bawah jika guna Pos Laju

1) Buka akaun anda dan klik Merchant > Shopping history
2) Lihat pada no tempahan dan status ( Deliver / tempahan anda dalam penghantaran )

Nota - Processing ( Barang anda sedang diproses dari segi pembungkusan & pengeposan)
Pending ( Penjual belum melakukan apa apa makluman /tidak menyemak akaun)


3) Klik ' received ' jika tempahan telah tiba ke tangan anda melalui servis kiriman @ pos laju, skynet, dhl, citilink atau apa saja

4) Klik " Confirm Order "

5) Tunggu Update Succesful / Proses pengesahan



6) Lihat status Telah terima / received



7) Urusniaga TAMAT