Tuesday, July 22, 2008

Usahawan Wanita & juga katerer untuk SP Club..

ROKIAH BT SALAM " Kak Yah "
www.sharingprofitclub.com/myrocky

Sebelum menyertai SP Club ini saya seorang pengusaha restoran di taman miharja. Saya telah banyak menyertai pelbagai program yang langsung tidak ada kaitan dengan bidang yang saya ceburi. Kebanyakkan program tersebut tidak satu pun yang mengketengahkan bakat saya sebagai pengusaha restoran..akhirnya dengan kuasa tuhan saya dipertemukan dengan SPclub..yang banyak memberikan saya peluang untuk memajukan bisnes sebagai pengusaha restoran..kini melalui SP club..bisnes saya berkembang dan pendapatan dari bonus bonus SP club sendiri telah mencapai di antara RM 2,000 ke RM 3,000 dalam masa 3 bulan...walaupun tidak semewah seperti bisnes bisnes lain yang perlu saya taburkan risalah, berdiri di samping kereta mewah dan menunjukkan bonus ratusan ribu ringgit yang BUKAN MILIK SAYA !!! . Saya bersyukur kerana mendapat satu bisnes yang dapat bertahan menempuh gelombang untuk berkembang , berjaya & ianya sangat mencabar..oleh itu pilihlah bisnes yang teruji ketahanannya bukan kesegeraannya..