Tuesday, July 22, 2008

Testimoni Usahawan


Mior Abdul Malik B. Mior Mohamed Tahir
www.sharingprofitclub.com/mymior1971


Saya mula menyertai bisnes ini pada awal Mei 2008, sehingga kini pendapatan terkumpul saya sudah berjumlah hampir RM 2,000. Walaupun tidak mendapat ratusan ribuan ringgit tapi saya yakin bisnes seumpama ini di SP club akan kekal tahan lama & tidak rugi menyertainya. Banyak syarikat pada asasnya nampak ' real ' tapi bila anda tanya bagaimana anda boleh mendapat pendapatan sebanyak ini jawapan yang diberikan adalah samar samar belaka...tetapi di SP club anda akan mendapat jawapan yang telus dan munasabah..dan anda sendiri boleh mengiranya jika terdapat kemusykilan. Saya ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada En. Rusliansyah kerana memperkenalkan bisnes ini kepada saya dan tidak lupa juga leader2 hebat yang membantu saya..en suhairey, en. shamsul dan abg shamsudin " mc gyver " di Terengganu .. Anda memang hebat.. Terima kasih juga pada SP Club.

Pesanan saya pada sahabat sahabat yang berada di luar sana yang masih tercari cari apakah teknik menambah pendapatan terhebat dan betul betul buat bisnes..hanya di SP Club anda akan menemuinya.Peluang terbuka luas..jika anda pernah gagal, saya juga pernah gagal..

Kenapa kita selalu fikirkan tentang kegagalan ?..dan mengapa kita tidak pernah berfikir berapa kalikah kita sudah mencuba untuk sesuatu yang baru yang belum tentu kegagalannya....