Thursday, September 11, 2008

Harap bersabar..bagi sedikit masa

Benar seperti kata myebiz66 pemilik restoran Mac Gyver dari Terengganu. SP club ini ibarat treler panjang yang sarat dengan muatan yang menunggu masa untuk barang barang dipunggah keluar. Walaupun perlahan menuju ke destinasi tetapi sampai bersama muatan berharga. Muatan yang akan dibahagikan kepada mereka yang benar benar memerlukan buat bekalan sepanjang zaman. Walaupun singgah dibanyak perhentian tetapi bukannya alasan untuk berhenti selama lamanya tetapi merancang & mengatur mencari jalan pintas menghantar muatan . Mereka yang sekian lama menunggu muatan hingga sampai, bersiap sedialah bersama keyakinan dan sambutlah dengan tenang dan gembira.

(Bermula pada 1 sept malam countdown ETP berlangsung dengan jayanya. Sampai pada satu ketika sistem menghadapi sedikit masalah berkaitan teknikal membaca kiraan negatif di dalam akaun yang tidak menentu & perlu diberi keutamaan dan perlukan rawatan. Kini sistem telah pulih seperti biasa tetapi masih lagi di dalam terapi sebelum berita pembayaran bonus ETP dikeluarkan. Anda masih boleh merasakan sedikit ghairah jika pandai membaca kelayakkan unit ETP anda di ETP STAT ( Menu bonus). Kalau tidak faham tidak mengapa..tunggu sehingga bonus dikeluarkan apabila selesai masalah kecil teknikal.

Perkara penting yang harus diberi perhatian ialah pastikan anda benar benar faham setiap unit T.U memerlukan 3 penaja 68+18 x 3 id atau 248+18 x 3 id untuk melayakkan 100% bonus ETP anda.