Sunday, August 10, 2008

BAGAIMANA MENGGUNAKAN POS LAJU UNTUK " KLIK BUY '

POS LAJU MALAYSIA

Ini adalah salah satu contoh perkhidmatan penghantaran segera. Anda bebas memilih mana mana syarikat penghantaran ekspress jika ingin mengepos produk yang telah ditempah oleh ahli spc dengan kaedah ' KLIK BUY ' . Hanya teknik ' KLIK BUY ' sahaja yang boleh menggunakan pengeposan. Sebelum menggunakan cara mengepos, ada beberapa ciri yang perlu anda tahu. Saya akan cuba jelaskan di sini.


KLIK PADA GAMBAR UNTUK MELIHAT DENGAN JELAS




Pilih syarikat penghantaran yang cekap, pantas, murah , mempunyai banyak cawangan & menyediakan perkhidmatan datang ke rumah atau premis perniagaan anda mengambil item.



Pastikan ciri ciri pada gambar diatas dipatuhi . DI LARANG !!! , Tetapi kalau anda ingin mengepos barang barang yang dilarang..Terpulanglah bagaimana cara yang sepatutnya anda lakukan. "Disuruh pun tidak , Dilarang pun tidak ". Pandai pandailah..


Sebelum anda merancang untuk meletakkan harga jualan di dalam menu merchant di shop space anda, pastikan anda mengetahui berat item yang akan dipos nanti. Anda boleh gunakan carta harga timbangan berat di atas sebagai rujukan. Dengan cara ini, anda boleh menganggarkan harga munasabah yang perlu ditetapkan sebelum dijual kepada ahli spc.