Monday, July 21, 2008

Masih ramai tidak tahu istilah cara ber 'shopping' mari saya tunjuk kan

Masuk ke laman bisnes www.sharingprofitclub.com

Anda akan lihat satu ruang business directory/ senarai kategori pengiklanan pelbagai sektor. Anda bolehlah klik mana mana yang anda suka, setelah itu anda akan mendapat satu ruang iklan maya menjual pelbagai barang mengikut kategori yang anda inginkan..Jika anda berminat membeli barang tersebut ada 2 cara.


Cara 1

Klik " BUY "

Bermaksud anda menempah barang yang diinginkan dihantar oleh rakanniaga (merchant) menghantar melalui pos ( postage ) ke alamat anda . Ini mengambil masa beberapa hari. Contohnya jika SP club telah berkembang ke seluruh dunia. Anda ingin membeli produk dari negara Arab. Anda hanya perlu klik BUY sahaja & lihat jumlah dikehendaki. Produk tersebut akan diekspot atau dipos ke alamat anda oleh ahli kelab + rakanniaga di sana . Hanya dengan menggunakan Spoint sahaja sebagai tukaran Ringgit Malaysia. Barang pasti sampai ke rumah anda kerana Sp club menyediakan satu sistem pembayaran yang terjamin selamat dan produk yang anda terima tidak mengecewakan. Anda tidak perlu ke luar negara untuk mendapat produk tersebut


Cara 2

Klik " PAY MERCHANT

Bermaksud Jika anda terus ke premis perniagaan rakanniaga, kedai, pasaraya atau apa apa bisnes yang dimiliki oleh ahli kelab dan mengiklankan bersama SP club. Tiada urusan pengeposan atau ekspot. Ini adalah cara seperti biasa anda berbelanja , pergi ke premis atau tempat jualan dan bayar terus. Produk atau servis akan diberikan pada masa yang sama. Bayaran menggunakan Spoint.

info tambahan.........

Jika anda kekurangan Spoint anda boleh membeli Spoint tersebut di tempat yang sama dengan membayar menggunakan Ringgit Malaysia. ( seumpama anda membeli token atau kupon letak kereta ). Keuntungan yang boleh anda dapat dengan menggunakan Spoint ialah harga yang ditawarkan sungguh murah dan menakjubkan bukan sahaja barangan runcit, ini termasuklah servis yang anda sukar mendapatkannya sebelum ini & anda tidak pernah terbayang..nantikan transformasi ini..tidak lama lagi..

( Banyak lagi kejutan yang akan dibuat oleh SP club..anda cuma perlu bersabar dan jangan terlalu bermain dengan " pelan menunggu pool 534ep.." ianya akan mengecewakan kerana orang lain berbelanja mendapat ribuan ringgit..malangnya anda cuma 534...rugi betul )

N E T W O R K I N G...inilah RAHSIANYA..bina dan bina..bina..bina..bina..bina..bina. !!!!