Friday, July 11, 2008

Hang nk pi mana tu..pi dengaq sp club laaaa..

Inilah orangnya...MYAZMAN001..top sponsor..jangan terkejut..baru join x sampai 2 minggu..lebih 30 rakanniaga sudah berkongsi peluang dengan beliau..Aiyaaaa..MYQUEK6292..u punye tempat sudah turun maaa...!!!! kasi lawan balik.. MYQUEK6292 kini sedang berusaha dengan segala kekuatan akan merampas kembali kedudukan NO. 1 setelah berjaya diketepikan oleh sahabat kita dari utara..hang pa berdua memang hebat !!!..yang lain lain apa lagi..moh pi sama sama kita lawan depa..sapa dok tempat nomboq 1



Seminar di Restoran Dapur emas pada 5/7/08..suasana agak panas..maklumlah betul2 belakang dapur..anyway emas punya pasal ...panas pun x apa..waktu ini baru 20 minit seminar berlangsung..tanpa diduga dewan penuh sehingga ada yang berdiri, tak mau balik..


Ini adalah sebahagian muka muka baru yang bertanding sebagai calon ahli sp club di simpang pulai..perak..Good trial..banyak soalan diajukan..wow..semakin banyak soalan semakin jauh sp club meresap ke dalam jiwa sahabat2 kita..mereka ini nampak macam sudah berumur..jangan x tau handal komputer tau...ada yang boleh membina laman web sendiri..!!! how about u guys out there..?